Działania public relations

   

   

   

CSR na dobre zadomowił się wśród działań z zakresu PR dzięki licznym korzyściom.

  • kampanie społeczne
  • kampanie edukacyjne
  • wydarzenia skierowane do lokalnej społeczności
  • akcje dobroczynne

mogą świadczyć o wrażliwości i odpowiedzialności firmy względem społeczeństwa, a ponieważ dotykają zwykle kwestii ważnych społecznie,  działania CSR chętnie relacjonowane są w mediach - również (lub przede wszystkim) społecznościowych.
Działania CSR skutecznie wspierają PR produktowy i korporacyjny, nie mogą jednak być przykrywką dla działań niepożądanych i moralnie wątpliwych.

Zachęcamy do etycznego wykorzystywania tego narzędzia.

My wiemy jak i kiedy. Zapraszamy

organizacja konferencji Warszawa
promocja sprzedaży Warszawa

   

PR to dziedzina znana i lubiana. Buduje lub chroni wizerunek firmy, wzmacnia przewagę konkurencyjną oraz buduje zaufanie wewnątrz i na zewnątrz firmy (pracownicy, klienci, dostawcy)

W tym zakresie oferujmy wsparcie w komunikacji z mediami, pracownikami firmy, klientami, dostawcami i społecznością lokalną.

W ramach współpracy przygotowujemy m.in:

  • systemy identyfikacji wizualnej
  • wydarzenia specjalne
  • materiały informacyjne (w tym opracowanie graficzne np. raportów rocznych)
  • PR wewnętrzny (siatka komunikacji wewnątrz organizacji)
  • dress-code pracowników
  • założenia wizerunkowe osób
  • zarządzanie zmianą (komunikacja w procesie zmiany np. fuzje, przejęcia etc)

Grupa Kreatywna bdb+
Dominikańska 21B
02-738 Warszawa

pon. - pt.
08:30 - 16:00